Sunday, February 26, 2006

hiatus...

O blog aparentemente está em hiatus...mas não é bem assim.
Há algumas semanas meus pés tem inchado muito e isso tem me impedido de ficar ao computador muitas horas. E para eu poder escrever à vontade eu preciso de mais tempo aqui.
Não me esqueci de vcs que sempre dão uma passadinha por aqui: Laura, Bryan, Rumiko.
Prometo em breve voltar a escrever mais.
Yuri está bem.
Kissus.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Aparently the blog are on hiatus...but its not like it seems.
Some weeks ago my foots have been too musc sweeld and it difficults me to stay here too many hours. And to writte like I want , I need more time here.
I did not forgot of you that always passes around here:Laura, Bryan, Rumiko.
I promess I will back to writte soon.
Yuri is good.
Kissus.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oi Vivika! Tudo bom? Espero que seus pés melhorem logo ^^
Beijinhos!

6:03 PM  

Post a Comment

<< Home